GÜNCEL

Facebook’un Yeni Reklam Politikası

unnamed (1)

Facebook, kullanım koşularını, veri kullanım ilkelerini ve çerez ilkelerini 2015 yılının Ocak ayından itibaren geçerli olmak kaydıyla güncelleyeceğini duyurdu. Kullanıcılar 1 Ocak 2015’ten itibaren şirketin sağladığı hizmetleri kullanarak , güncellenmiş olduğu sözleşme ilkelerini ve sitelere dayalı geliştirilmiş reklamları görmeyi kabul etmiş olacaklar.Son yıllarda şirketin sağladığı hizmetler için topladığı kişisel veriler ve bu veriler üzerindeki kullanım hakları kullanıcıların tepkisi çekiyordu şirket duyulan endişeleri gidermek amacıyla reklam politikasında değişiklikler yapmış.Araştırma şirketlerinin raporları, şirketin sağladığı hizmetleri kullanan kişi sayısındaki artış hızının düşüşüne dikkat çekiyordu . Şirket yaptığı değişikliklerle kullanıcıların kullandığı veriler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmasını sağlamayı ve kullanıcıların daha az reklam içerikli tanıtıcı gönderi görmelerini hedefliyor.

About the Author

Azat

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir